سکوت مازیار فلاحی پس از لغو کنسرتش در سرانجام شکست

سکوت مازیار فلاحی پس از لغو کنسرتش در سرانجام شکست

«مازیار فلاحی» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان که پس از لغو کنسرتش در روزهای اول و دوم خرداد در شهر یزد، این کنسرت را برای روزهای چهارم و پنجم به تعویق انداخته بود، این بار هم پس از حضور در این شهر با لغو دوباره‌ی کنسرتش روبرو شد و پس از جنجال‌های روز گذشته و موج خبری گسترده ای که درباره لغو کنسرتش در فضای مجازی بوجود آمد، سرانجام سکوتش را شکست و توضیحاتی را در این باره و اتفاقات بوجود آمده، ارائه داد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، مازیار فلاحی دقایقی پیش با انتشار متنی درباره اتفاقات اخیر و با اشاره به مسائل پیش آمده در شهر یزد، در یادداشتی نوشت: «قبل از هر چیز ممنونم از مردمی که بلیت‌هایی را می‌خرند که احتمال لغو دارد و جالب اینکه پس از لغو مجدد نیز اقدام به تهیه بلیت می‌کنند و اینان مردمانی هستند که موسیقی کشور را حمایت می‌کنند. کنسرت من در شهر یزد برای دومین بار پیاپی لغو شد .لغو پی در پی این کنسرت پس از لغو پی در پی دیگر کنسرتها همچون لغو کنسرت استاد ناظری و کیهان کلهر این شائبه را بوجود نمی آورد که آیا برگزاری کنسرت ها در برخی شهر ها مجاز و در برخی دیگر غیر مجاز است؟»

مازیار فلاحی در بخش دیگری از این یادداشت بدون اشاره به جزئیات اتفاقات رخ داده در یزد، توضیح داد: «آیا تفاوت چشمگیری در برگزاری یک کنسرت موسیقی بعنوان یکی از هفت هنر و یک مقوله فرهنگی ، با اکران یک فیلم با مضمون طنز برای داشتن لحظاتی شاد در سینما وجود دارد؟ آیا هنرمند موسیقی با هنرمند دیگر رشته‌های هنری بعنوان یک انسان تفاوت دارد؟ آیا قطعات موسیقی در ژانر دفاع مقدس، موسیقی ملی، موسیقی مذهبی نداریم و همین قطعات نیز در همین سالن‌های کنسرت اجرا نمی‌شوند؟ آیا همه قطعات موسیقی تمام این کنسرت‌ها دارای مجوز نمی‌باشند و آیا هر اجرا نیز دارای مجوز جداگانه نمی‌باشد؟ و آیا فعالیت هنری این گروه‌های موسیقی تحت مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست؟ همه ما در یک کشور زندگی می‌کنیم و با یک قانون واحد.بهتر است سلیقه ای عمل نکنیم .موسیقی یک هنر بدیع ، لطیف و دوست داشتنی است و حق همه مردم ایران است…»


 

 آموزشگاه موسیقیبهترین آموزشگاه موسیقی  – آموزشگاه موسیقی شرق تهران پیروزی  – آموزشگاه موسیقی در شرق تهران – آموزشگاه موسیقی خیابان پیروزی  – آموزش موسیقی کودک – آموزش موسیقی برای کودکان – کلاس موسیقی – آموزش گیتار – آموزش پیانو – آموزش ویولن – آموزش سه تار – آموزش سنتور – آموزش آواز – آموزش آواز سنتی – آموزش آواز ایرانی – آموزش سلفژ – آموزش صدا سازی – آموزش وزن خوانی – آموزش کاخن – آموزش تنبک – آموزش عود – آموزش کمانچه – آموزش تار – آموزش نی – آموزش درام – آموزش پرکاشن – آموزشگاه موسیقی پیروزی – استاد آواز علی زند وکیلی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *